У чому найвища насолода життя?
По-моєму у творчій праці,що наближається до мистецтва. Тільки через працю лежить шлях до мудрості, творчості, науки.
А. Сухомлинський
Педагогічна майстерність
Що таке педагогічна
майстерність? Якими критеріями вона вимірюється? А є взагалі якісь критерії
педагогічного успіху, універсальна формула, щоб його досягти? Адже
результат нашої праці видно не відразу. . Це довгий і багатогранний
процес.
Вогонь – це
наша життєва енергія, фізична активність, воля. Енергія, ентузіазм,
щирість дуже потрібна у нашій професії, адже своїм горінням ми запалюємо
вогники дитячих сердець. Цей вогонь вони мають пронести через усе життя.
Вода - це наша емоційність, інтуїтивність, чутливість. Як неможливо уявити
життя на землі без води, так і не можна бути справжнім вчителем, якщо не вмієш
співпереживати, розуміти без слів, відчувати всі тонкощі дитячої душі.
Повітря - це інтелект, спілкування, обмін інформацією, абстрактне мислення.
Вважаю, що одним із важливих чинників успіху є бездоганне знання свого
предмету. Та не потрібно обмежуватись лише однією сферою, адже світ такий
цікавий і неповторний, а учні інколи задають такі каверзні питання, що вчитель
просто зобов’язаний бути всебічно розвиненим.
Та справжнім вчителем неможливо бути ще без одного елементу. І цей п’ятий елемент – це Любов. Любов насамперед до дітей, до того, що ти робиш. Любов, яка не зникає, незважаючи на всі труднощі, що з’являються на шляху.
Саме через любов до
дітей я стала вчителем, саме вона допомагає мені не втрачати надію, коли щось
не виходить. А Любов неможлива без віри у краще. Потрібно вірити у своїх дітей,
вірити, що зможеш навчити навіть найскладнішого учня, вірити, що всі труднощі
можна подолати. Не буває непідкорених вершин. Бувають люди, які зупиняються на
півшляху до вершини, бо не впевнені у своїх силах.
Кожен день я відкриваю двері
класу і до мене звертають погляди мої учні, їх світлі очі: допитливі, добрі,
оцінюючі. Вони багато чекають від мене. І я дарую їм щастя відкриття
і спілкування. Я люблю свою роботу, своїх учнів. А вони – мене. І поки цей
взаємозв’язок існує, я знаю для чого живу на Землі
0 коментарі:
Дописати коментар